Decidida a começar de novo

Iniciei hoje mais uma etapa da minha vida!
A falta de determinação por vezes prega-nos partidas e ultimamente sou eu o seu alvo favorito.

Iniciei hoje a restruturação da minha alimentação, do meu estilo de vida e da minha capacidade de enfrentar tudo e todos, derrubando todos os meus fantasmas.

Today I started another phase of my life! 
The lack determination sometimes preaches us matches and lately I'm his favorite target. 

Today began the restructuring of my diet, my lifestyle and my ability to cope with everything and everyone, knocking all my ghost.

O meu pequeno almoço foi assim!


 Kefir de 24h.

Lanche do meio da manhã. amendoa.


 Vou relativizar o passado.

  E caminhar em frente até alcançar o topo do muro!!


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 Comments: